KKK

Kuidas alustada

Maksekaardi ja juhiloa lisamine
  1. Vali menüüst Maksemeetod ja lisa deebet- või krediitkaart. Uue kaardi lisamisel tuleb kehtivuse kontrollimiseks tasuda 0,50€. Summa lisatakse teie Kontojäägile.
  2. Vali menüüst Minu konto ja järgi juhiseid juhiloa üles laadimiseks. Kinnitamine võtab aega paar minutit. Avis Now kasutamiseks peate omama kehtivat B-kategooria juhiluba ja olema vähemalt 21-aastane.
Millised nõuded maksekaardi lisamisel kehtivad?

Maksekaardi lisamiseks peab panka sisse logima Mobiil ID-ga või Smart ID-ga.

Avis Now kontoga tuleb siduda vähemalt üks maksekaart. Võite siduda ka rohkem kui ühe kaardi ja valida, milliselt kaardilt võetakse enne igat sõitu raha osutatud teenuste eest. Tähtis on, et kaart oleks kas VISA või MasterCard ning sellel oleks aktiveeritud ostude turvaline sooritamine internetis.

Kuidas aktiveerida turvalised ostud internetis?

  1. SEB: logige oma internetipanka ja valige üleval menüüribal jaotis „Kontod ja kaardid“ -> „Kaartide nimekiri“. Siin näete kõiki oma kaarte, mida saab registreerida turvalise internetiostu programmis. Kui Teie kaarti valikus ei ole, klõpsake „Maksmine internetis“ ja klõpsake „Käivita“.
  2. Swedbank: logige oma internetipanka ja vasakul pool asuval menüüribal valige jaotis “Kaardid” -> “Turvaline ostlemine internetis”. Siin näete kõiki oma kaarte, mida saab registreerida turvalise internetiostu programmis. Valige soovitud kaart jaotises „Maksmine internetist“ ja klõpsa „Käivita“.
  3. Šiaulių bankas: logige oma internetipanka ja vasakul pool asuval menüüribal valige jaotis „Kaardid” -> „Turvaline tasumine”-> valige maksekaart, millega soovite aktiveeriga turvalised maksed internetis ja vajutage „Registreeri” -> sisestage palutud andmed ja kinnitage neid klõpsates nuppu „Sisesta ja allkirjasta” -> varsti muutub kaardi staatus staatuseks „Registreeritud”.
  4. Luminor: logige oma internetipanka ja menüüribal valige punkt „Maksekaardid” -> valige maksekaart, millega soovite aktiveeriga turvalised maksed internetis ja avanenud aknas vajutage vajutage „Turvalise tasumise teenuse seaded” -> valige nupp „Telli teenus“ -> sisestage vajalikud andmed, mida pank näitab teile hiljem makse tegemise ajal -> klõpsa „Telli teenus”.
  5. Danske: turvalise internetimakse sisselülitamine ei ole vajalik.
  6. Citadele: turvalise internetimakse sisselülitamine ei ole vajalik.
Millised nõuded juhiloa kinnitamiseks kehtivad?

Aktsepteerime Euroopa Liidus sh Islandil, Liechtensteinis, Norras, Šveitsis ja Suurbritannias välja antud juhilube. Avis Now autode kasutamiseks pead omama vähemalt kehtivat B-kategooria juhiluba ja olema vähemalt 21. aastane.

Selleks et kinnitamisprotsess kulgeks probleemideta, tee fotod hästi valgustatud kohas ja veendu, et dokumentidel toodud andmed oleksid hästi loetavad.

Juhiloa kinnitamine võtab liiga kaua

Anname endast parima, et juhiluba saaks kiirelt üle kontrollitud. Mõnikord võib siiski esineda viivitusi. Protsessi kiirendamiseks veendu, et teed fotosid heas valguses ja dokumentidel olev teave on selgelt nähtav.

Kui dokumendi esitamisest on möödunud üle ühe tunni, kuid sa ei saa endiselt autot broneerida, siis võta ühendust meie klienditoega.

Minu juhiluba on tagasi lükatud

Dokument võidakse tagasi lükata mitmel põhjusel.

Kui teie juhiluba vastab tingimustele ning oleks tulnud aktsepteerida, võtke ühendust meie klienditoega e-posti teel info@avisnow.eu.

Kuidas juhiluba uuendada?

Kui sinu kinnitatud juhiluba aegub, ei saa sa enam Avis Now'd kasutada. Uuenda oma juhiluba aegsasti enne selle kehtivusaja lõppu. Juhiloa aegudes saadab äpp teavituse uue juhiloa üleslaadimiseks.
 

Uue broneeringu tegemine

Avis Now teeninduspiirkond

„Avis Now tegutseb hetkel Eestis, Lätis ja Leedus.

Avis Now asukohtade vaatamiseks väljaspool Eestit logi välja ja vali menüüst teine riik.

Kliendil on lubatud Sõidukit väljaspool lähteriigi territooriumi kasutada ainult eelneval kirjalikul nõusolekul. Palun saatke oma taotlus klienditoe e-mailile.

Kuidas broneerida?

Pärast makseviisi lisamist ja juhiloa kinnitamist saate valida rendikuupäevad ja -ajad. Minimaalne broneeringu pikkus on 30 minutit ja maksimaalne 30 päeva. Seejärel valige asukoht. Rent algab ja lõppeb alati samas kohas. Teises asukohas renti lõpetada ei ole võimalik.

Pärast kuupäeva, kellaaja ja asukoha sisestamist kuvab süsteem vabad autod. Broneeringu kinnitamiseks on vaja tasuda ettemaks valitud ajaperioodi eest. Vahemaa eest tasumine toimub pärast rendi lõppu.

Kui palju auto rentimine maksab?

Auto broneerimisel tuleb tasuda ettemakse valitud ajaperioodi eest. Ajahind arvutatakse minuti-, tunni-, päeva- ja nädalatariifide alusel. Pärast makse sooritamist on auto broneering kinnitatud ning saate info ja arve e-mailile.

Pärast renti lõpetamist võetakse teie valitud maksemeetodilt lõppmakse kogu läbitud vahemaa eest. Vahemaa hind arvutatakse läbitud kilomeetrite (km) põhjal. Kilomeetrid ei sisaldu ettemaksus ja arvestatakse alati eraldi.

Vaata hinnakirja: www.myavis.ee/et/soiduautod

Kas kütus sisaldub hinnas?

Jah, kütus sisaldub hinnas ja arveldatakse pärast broneeringu lõppemist läbitud kilomeetrite alusel. Auto tankimiseks palume kasutada autos olevat Circle K kütusekaarti. Leiad selle juhi päikesesirmi alt.

Broneeringu tühistamine

Eelseisvaid broneeringuid on võimalik tühistada järgmistel tingimustel:

  1. broneeringu tühistamisel 24 tundi ja rohkem enne rendi algust tagastatakse kliendile 100% broneeringu maksumusest.
  2. broneeringu tühistamisel vähem kui 24 tundi enne rendi algust ja:

2.1. kui broneeringu kogupikkus on vähemalt 24 tundi, tagastatakse kliendile broneeringu ettemaksusumma, millest on maha arvestatud tühistamistasu 20€.
2.2. kui broneeringu kogupikkus on alla 24 tunni, ei kuulu broneeringu maksumus tagastamisele.

Kõik tagasimaksed tehakse Avis Now krediidina kliendi Kontojäägile, mida klient saab kasutada järgmiste broneeringute tegemiseks

Broneeringu pikendamine

Broneeringu pikendamine toimub vastavalt võimalusele, arvestades auto suhtes tehtud teisi broneeringuid ning jõustub pärast algbroneeringule lisanduva aja eest ettemaksu tegemist. Broneeringu pikendamise eest saadetakse kliendile täiendav arve. Sõidetud kilomeetrite tasu arveldatakse pärast kasutusperioodi lõppu.

Broneeringu pikendamisel algab renditasu arvestus uue kasutusperioodi kohta uuesti.
Näiteks: kui esialgne broneering on tehtud 6 tunniks (mis hinnakirja järgselt võrdub päevahinnaga), aga auto kasutamist pikendatakse 1,5 tundi ehk autot kasutatakse 7,5 tundi, siis on renditasu suuruseks päevahind + 1,5 tunni tasu.

Ma ei näe äpis broneeritud auto numbrimärki

Teie broneeritud auto registreerimisnumber ilmub äppi 10 minutit enne rendi algusaega.

Aktiivne broneering

Auto uksed ei avane

Sõltuvalt auto asukohast ja signaali tugevusest võtab mõnikord auto uste avamine veidi aega. Kui 3 minuti pärast „Alusta broneeringut“ valimist jäävad autouksed lukustatuks, võtke ühendust meie klienditoega telefonil +372 605 11 44.

Ma ei saa autot lukustada

Auto lukustamiseks järgi rakenduses toodud juhtnööre.

Kui rakenduse kaudu pole võimalik autot lukustada, siis lukusta auto võtmega, mille leiad kindalaekast.

Kui ka nii ei saa autot lukustada, siis võta ühendust meie klienditoega.

Ma ei leia oma broneeritud autot

Selleks, et leida broneeritud auto, vaata äpis auto asukohta. Sel moel näed kaardilt auto täpset paiknemist.

Juhul, kui auto on eraterritooriumil või selle koordinaadid on valed, ei pruugi sa autot leida. Sel juhul kontakteeru klienditoega.

Kuhu tohin sõidu ajal auto parkida?

Peate järgima kohalikke parkimiseeskirju ja maksma parkimistsoonide eest väljaspool teie valitud algus- ja tagastuskohta.
Tasumata või ebaseadusliku parkimise eest saadud trahvi korral oled selle eest kohustatud tasuma ise.

Telefoni ühendamine Apple CarPlay ja Android Auto kaudu

Enamik meie sõidukeid toetab teie telefoni ühendamiseks rakendusi CarPlay ja Android Auto. See võimaldab teil auto sisseehitatud ekraanil saada juhiseid, helistada ning sõnumeid saata ja vastu võtta.
Saate kasutada kaablit või ühendada juhtmevabalt CarPlay või Android Autoga.
IPhone'i juhtmevaba ühendamiseks tehke järgmist.

  • Kontrollige, kas auto on juhtmevaba või Bluetoothi sidumisrežiimis
  • Avage oma iPhone'is Settings > General > CarPlay > Available Cars
  • Valige auto.

Android-telefoni juhtmevaba ühendamiseks tehke järgmist.

  • Klõpsake auto ekraanil nuppu Home
  • Valige Nutitelefoni ühendus
  • Valige Ühenda uus seade
  • Järgige ekraanil kuvatavaid juhiseid.
Ma ei saa reserveeringut lõpetada

Kui te ei saa broneeringut lõpetada, veenduge, et:

  • Olete lõppasukohas. Kui te pole lõppasukohas, ei saa rakenduses Broneeringut lõpetada.
  • Auto uksed on suletud ja mootor välja lülitatud

Kui teil tekib muid tehnilisi probleeme, helistage meie klienditoe meeskonnale.

Sattusin autoõnnetusse

Teavita vajadusel koheselt politseid ja parameedikuid ning anna olukorrast teada meie klienditeeninduse telefonil +372 604 11 44 ja 24/7 maanteeabi telefonil +372 6671 505.

Pane tähele!

  • Igast õnnetusest tuleb teatada! Teavitage alati koheselt politseid ja Avis Now'i kliendituge.
  • Kui õnnetusest Avis Now'le kohe ei teatata, võidakse nõuda trahvi ja tekkinud kahju kulusid.
  • Kahju tegeliku toimumise hindamine on Avise ainuvastutus.
  • Süüküsimuse lahendavad eranditult Avis ja kindlustusandja.

Aruanne peab sisaldama ka:

  • Õnnetuse toimumise kellaaeg ja kuupäev;
  • Foto politsei aruande paberi mõlemalt küljelt;
  • Foto õnnetuspaigast;
  • Selged fotod Avis Now auto kõigist neljast küljest. Veenduge, et numbrimärk oleks igal fotol nähtav;
  • Selge foto Avis Now sõiduki kahjustatud osast;
  • Selge foto vastassõidukist (numbrimärgiga) või takistusest.
  • Kirjeldage üksikasjalikult õnnetuse asjaolusid ja esitage kindlasti oma versioon selle kohta, kes on vastutav osapool.

Võimalusel veenduge, et sõiduk viiakse ohutusse kohta.

Kui teil on täiendavaid dokumente (nt parameediku aruanne), saatke need meile meie e-posti aadressil info@avisnow.eu niipea, kui olete need kätte saanud.

Autoga seonduvad küsimused

Avis Now autode kindlustus

Kõik Avis Now sõidukid on kindlustatud kohustusliku tsiviilvastutuskindlustus, seega ei pea te kindlustust sõlmima. Sõiduk on varustatud kindlustusandja nõuetele vastava satelliidiga ühendatud turvasüsteemiga, mis kaitseb Avis Now'd võimalike varguste eest.

Liiklusõnnetuse korral, mille süüdlane ei ole teie (näiteks sõitis teie autosse sisse liikluseeskirju rikkunud isik), katab kindlustus tekkinud kahjud ja te ei pea midagi juurde maksma

Kui põhjustate Avis Now kasutamise ajal liiklusõnnetuse ja selles ka ise süüdi, teile kehtib finantsvastutus kuni 500 eurot.

Kui autole tekitatud kahju on suurem kui 500 eurot, siis on Avis Now klient kohustatud tasuma ainult 500 euro suuruse finantsvastutuse summa, kuigi tekkinud kahjud võivad olla sellest tunduvalt suuremad.

Mitte kindlustusjuhtumite korral (nt kui sõidu ajal olete alkoholijoobes, juhite huligaanselt jne) - peate hüvitama kogu tekkinud kahju.

Auto uksed ei avane

Sõltuvalt auto asukohast ja signaali tugevusest võib auto uste avamine võtta veidi aega. Kui 3 minut pärast „Alusta broneeringut“ klõpsamist jäävad autouksed lukustatuks, võtke ühendust meie klienditoe telefonil +372 605 11 44.

Ma ei saa autot lukustada

Auto lukustamiseks järgi rakenduses toodud juhtnööre.

Kui rakenduse kaudu pole võimalik autot lukustada, siis lukusta auto võtmega, mille leiad kindalaekast.

Kui ka nii ei saa autot lukustada, siis võta ühendust meie klienditoega.

Aknapesuvedelik on otsas

Palun kasutage sõiduki pagasiruumis hoitavat aknapesuvedelikku.

Kui pagasiruumis ei ole vedelikku, ostke puhastusvahend võimalusel lähimast tanklast ja lisage aknapesulahust. Palun saatke kviitungi foto meie klienditoele e-posti teel – kulud hüvitame meie.

Telefoni ühendamine Apple CarPlay ja Android Auto kaudu

Enamik meie sõidukeid toetab teie telefoni ühendamiseks rakendusi CarPlay ja Android Auto. See võimaldab teil auto sisseehitatud ekraanil saada juhiseid, helistada ning sõnumeid saata ja vastu võtta.
Saate kasutada kaablit või ühendada juhtmevabalt CarPlay või Android Autoga.
IPhone'i juhtmevaba ühendamiseks tehke järgmist.

  • Kontrollige, kas auto on juhtmevaba või Bluetoothi sidumisrežiimis
  • Avage oma iPhone'is Settings > General > CarPlay > Available Cars
  • Valige auto.

Android-telefoni juhtmevaba ühendamiseks tehke järgmist.

  • Klõpsake auto ekraanil nuppu Home
  • Valige Nutitelefoni ühendus
  • Valige Ühenda uus seade
  • Järgige ekraanil kuvatavaid juhiseid.
Broneeritud auto on kahjustatud või halvas seisukorras

Meile teadaolevad kriimustused või vigastused on tähistatud halli noolekleebisega.

Kui märkate enne sõitu kahjustusi ilma selle kleebiseta või kui broneeritud auto on halvas seisukorras (nt salong on määrdunud või lõhnab halvasti):

  • Tehke vigastusest või auto seisukorrast foto
  • Teatage sellest meie klienditoe meeskonnale ja me aitame edasi.
Autol on mehaaniline viga

Kui leiate, et auto ei tööta korralikult või mõni sõiduki osa sai kahjustada, parkige auto ohutult liikluseeskirju järgides ja võtke ühendust meie klienditoega.

Avis Now auto läks katki

Avis Now autod on uued ja tehniliselt heas korras. Kui teie sõiduk ei käivitu või läheb rikki (kuulete sõidu ajal kõrvalist heli, armatuurlaual süttib punane märgutuli või on muid tõrkeid), võtke meiega ühendust telefonil +372 605 11 44.

Meie ülesandeks on pakkuda teile vajalikke teenuseid võimalikult kiiresti ja sujuvalt, et kõik teel ilmnenud rikked põhjustaksid võimalikult vähe ebamugavusi ja te saaksite oma reisi jätkata võimalikult kiiresti. Pole tähtis, kus linnaosas asute, loome operatiivselt tingimused reisi jätkamiseks.

Tankimine

Kus saan autot tankida?

Mandri-Eestis saad sõidukit tankida kõikides Circle K jaamades.

Saaremaal Circle K jaamu pole, kuid meie kütusekaarte saad kasutada ka Saare Kütus jaamades:

Pihtla: Pihtla tee 26, Kuressaare 93815
Aia tn: Aia tn 59, Kuressaare 93810
Roonimäe: Ringtee 2a, Saaremaa vald 93876
Orissaare: Aasa tn, Orissaare alevik 94601

Kütusekaardiga on võimalik maksta vaid automaadis tankides – Circle K teenindusjaamades sellega maksta ei saa. Soovitame esmalt kütuse eest maksta ja seejärel tankida. Palume teisi jaamu mitte kasutada, kütusekaart toimib ainult ülalmainitud jaamades

Auto tankimine

Tankimiseks sõida lähimasse Circle K tanklasse. Sõidukis kasutatav kütuseliik on kütusepaagi luugi kleepsul ära märgitud.

Kütuse eest ei pea oma vahenditega maksma, kuna kõik meie sõidukid on varustatud kütusekaardiga, mida saab tankimisel kasutada.

Kütusekaardiga on võimalik maksta vaid automaadis tankides – teenindusjaamades sellega maksta ei saa. Soovitame esmalt kütuse eest maksta ja seejärel tankida. Kütusekaarti saab kasutada ainult Avis Now'i auto tankimiseks, muud teenused ja ostud ei ole kaetud.

Ma ei leia kütusekaarti

Kõigis Avis Now autodes on kütusekaart, mis asub tavaliselt kindalaekas või juhipoolse päikesesirmi taga. Kui sa seda nimetatud kohtadest ei leia, siis vaata ka käetoe sisse, uksetaskutesse ja istmete alla.

Kui sul ei õnnestu kütusekaarti siiski leida, võid maksta kütuse eest ise. Palun hoia kviitung alles ja saada see koos oma pangakonto andmetega meie klienditoele, et saaksime tekkinud kulud hüvitada.

Ma ei saa kütusepaagi luuki lahti

Tee esmalt auto lukust lahti.

Seejärel on kütusepaagi luugi avamiseks kaks moodust:

  1. enamikul meie sõidukitest pead vaid kütuseluugile vajutama ning selle all oleva kütusekorgi lahti keerama;
  2. mõnel sõidukil (nt Toyotadel) on aga kang, mida tuleb kütuseluugi avamiseks tõmmata. Selle kangi leiad juhiistme ja esiukse vahelt.

Kui kang ei tööta või luuk või kork on kahjustatud, võta palun ühendust meie klienditoega.

Kasutasin tankimiseks vale kütust

Ära jätka sõidukiga liiklemist, kui oled tankinud autot vale kütusega kuna vale kütus võib mootorit kahjustada. Palun pargi auto ohutusse kohta ning kontakteeru klienditoega.

Meie tiim organiseerib kütuse välja pumpamise. Tea, et sinult võidakse selle eest nõuda lisatasu. Täpsem info ja hinnakiri on saadaval kodulehel ning Kasutajatingimustes. Rohkem infot www.myavis.ee

Mul on probleem kütusekaardiga

Kütusekaardiga on võimalik maksta vaid automaadis tankides – tanklapoodides sellega maksta ei saa. Soovitame esmalt kütuse eest maksta ja seejärel tankida.

Kütusekaardiga maksmiseks pead kasutama PIN-koodi. Ava rakendus ja vajuta aktiivse tellimuse vaates nupule Näita PIN. Pane kaart makseterminali ja sisesta makse kinnitamiseks PIN-kood.

Kui makse lükatakse tagasi, PIN-koodi pole või sisestasid vale PIN-koodi ja kaart blokeeritakse, siis tee kütusekaardist pilt (kaardi number peab olema nähtav) ja võta ühendust meie klienditoega.

Sõiduki tankimine, kui paak on pooltäis

Kütusekaardiga saad sõidukit tankida ka siis, kui paak pole veel tühi.

Pikemaid sõite planeerides on alati oluline tagada, et kütust jagub lähimasse Circle K jaama jõudmiseks.

Ma ei jõua tanklasse, mis kütusekaarti aktsepteeriks

Palume ette planeerida pikad reisid ja jälgida, et teil oleks alati piisavalt kütust, et jõuda Circle K tanklasse ning kasutada maksmiseks alati kütusekaarti.

Kui aga mõistad, et sõidukil ei jätku lähimasse jaama jõudmiseks kütust, saad kütuse eest ise maksta. Tagasimakse saamiseks hoidke kviitung alles ja saatke meile e-posti teel järgmised andmed:

  • Teie täisnimi
  • Pangaandmed
  • Tankla kviitungist selge foto
  • Põhjus, miks te ei kasutanud kütusekaarti või ei tankinud Circle K tanklas.

Maksmine, tasud, trahvid ja arved

Miks minult võeti broneeringu eest mitu korda tasu?

Pärast broneeringu lõppu arvestatakse distantsi tasu vastavalt läbitud kilomeetritele. Kui ületate rendiaega rohkem kui 30 minuti võrra ilma renti pikendamata, lisandub teie lõpparvele hilinenud tagastamise tasu.

Veenduge, et teie maksekaardil oleks piisavalt raha kogu rendi maksete katmiseks, sest me ei saa lubada oma autode edasist kasutamist, kui maksed jäävad tasumata.

Kui arvate, et teilt on valesti tasu võetud, võtke e-maili kaudu ühendust meie tugimeeskonnaga.

Rendi koguhind oli oodatust kõrgem

Pange tähele, et koguhind koosneb rendiaja ettemaksust ja vahemaa lõppmaksest. Broneeringu pikendamisel algab renditasu arvestus uue kasutusperioodi kohta uuesti. Kui ületate rendiaega rohkem kui 30 minuti võrra ilma renti pikendamata, lisandub teie lõpparvele hilinenud tagastamise tasu.

Kui leiate, et tasu on vale, võtke e-maili kaudu ühendust meie klienditeenindusega.

Miks sain Avis Now'd kasutades trahvi?

Anname endast parima, et pakkuda kvaliteetset autorenditeenust. Seetõttu palume sul sõita vastutustundlikult ning hoida meie autod puhtad ja korras.

Meie üldtingimuste kohaselt võime teha trahvi, kui tuvastame Avis Now sõidukite kasutamisel ohtliku, kahjutekitava või lugupidamatu käitumise. Kui sõidukile on tekitatud kahjustusi, võime paluda sul need finantsvastutuse nimekirja kohaselt korvata.

Sulle määratud lisatasu maksmiseks järgi meilis toodud juhtnööre.

Sain parkimistrahvi

Sõidukit rentides pea palun kinni kohalikest liikluseeskirjadest.

Palun tähelda, et vastutad rendiperioodi jooksul saadud trahvide eest ise.

Kui oled saanud kohalikult Munitsipaalpolitseilt parkimistrahvi ning soovid trahvi kohta lisainformatsiooni, võta palun ühendust nende klienditoega +372 640 4995

Kui oled saanud EuroParki parkimistrahvi ning soovid trahvi kohta lisainformatsiooni, võta palun ühendust nende klienditoega + 372 661 0223

Kui oled saanud Ühisteenused parkimistrahvi ning soovid trahvi kohta lisainformatsiooni, võta palun ühendust nende klienditoega + 372 6 511 515

Sain kiiruseületamise trahvi

Järgi Avis Now autoga sõites alati liikluseeskirju ja kiiruspiiranguid.

Kui ületad kiirust ja kiiruskaamera rikkumise registreerib, võid saada trahvi.

Kui tekib küsimusi Eesti Politsei määratud trahvi kohta, võta ühendust nende klienditoega numbril +372 612 3000. Klienditoe tööajad on ära toodud Eesti Politsei kodulehel.

Finantsvastutus avarii korral

Kui liiklusjuhtum leidis aset mitte Avis Now kliendi süül, siis mingeid täiendavaid makse või trahve ei rakendata.

Kui liiklusjuhtum leidis aset Avis Now autojuhi süül, siis on võimalikud järgmised variandid:

  1. Kui kahju on väiksem kui maksimaalne rahaline kohustus (500 eurot), siis väljastatakse arve auto võttes arvesse remondikulusid.
  2. Kui autole tekitatud kahju on suurem kui 500 eurot, siis on Avis Now klient kohustatud tasuma ainult 500 euro suuruse finantsvastutuse summa.

Muud küsimused

Jätsin isikliku eseme autosse

Kui olete isiklikud asjad autosse unustanud, siis vaadake broneerimissüsteemist, kas teie kasutatud auto on saadaval.

Kui see on saadaval, broneerige see, minge auto juurde ja avage auto uksed. Kui te ei käivita mootorit ja jätate isikliku eseme kättesaamise kohta kommentaari, siis meie klienditoe meeskond tagastab teie broneeringu ettemaksu. Kui teil on probleeme autosse pääsemisega, helistage meie klienditoe numbrile +372 605 11 44.

Kui sõiduk pole saadaval, võtke ühendust meie klienditoega ja esitage oma eseme põhjalik kirjeldus. Anname endast parima, et aidata teil seda leida, kuid pange tähele, et me ei saa garanteerida, et see leitakse.

Leidsin autost eseme

Juhul, kui leiad autost isikliku eseme, mis võib kuuluda eelmisele omanikule aseta see palun kindalaekasse või pakiruumi ning teavita meid e-maili kaudu. Täname abi eest!

Võtsin kogemata võtmed või kütusekaardi

Kui oled kogemata võtnud autovõtmed või kütusekaardi, siis kasuta broneerimissüsteemi, et vaadata, kas kasutatud auto on saadaval.

Kui see on saadaval, broneerige see, minge autosse ja asetage ese topsihoidikusse. Kui te ei käivita mootorit ja jätate kommentaari, siis meie klienditoe meeskond tagastab teie broneeringu ettemaksu.

Kui võtmete või kütusekaardi võtmisest on palju aega möödas, võib-olla oleme need välja vahetanud ja auto võib olla liikunud. Sel juhul järgige allolevaid juhiseid.

Tallinn, Eesti: Helista meie klienditoele ja anna autovõtmed või kütusekaart meie kontorisse aadressil Peterburi tee 47C.
Võtmete kaotamise või puuduva kütusekaardi eest võime nõuda trahvi, mistõttu on nende viivitamatu tagastamine oluline.

Lastega reisimine

Enamik autodest on varustatud lasteistmega mis on sobilik 4-8 aastastele. Istme leiad pagasiruumist või tagaistmelt.

Igas Avis Now sõiduautos on ISOFIX-kinnitus.

Kui sa ei leia kõrgendust, võta palun ühendust klienditoega.

Juhul kui vajad rohkem kui üht istmekõrgendust võid kaasa võtta enda istme, kuid võta see kindlasti välja enne sõidu lõpetamist ja uste lukustamist.

Lemmikloomaga reisimine

Lemmiklooma transportimine Avis Now autoga on lubatud ainult spetsiaalselt kohandatud loomatranspordi puuris.

Lemmikloomade ohutuks transportimiseks hoidke neid kogu aeg transpordikanduris või puuris ja kinnitage see turvavööga. Teie vastutate täielikult looma ja tema poolt tekitatud kahju eest.

Ärikliendid

Ettevõtte maksemeetodi lisamine

Ettevõtte makseviisi lisamiseks logige saidile business.myavis.ee/home sisse sama telefoninumbriga, mis äpis. Sisestage ettevõtte andmed ja valige deebet-/krediitkaardimakse või koondarve.

Deebet- või krediitkaardimakse valimisel lisatakse kaart automaatselt teie Avis Now maksemeetodite hulka ja saate alustada uut broneeringut.

Igakuiste koondarvete jaoks tuleb sõlmida täiendav Avis Business leping. Meie meeskond võtab teiega ühendust pärast ettevõtte esindaja andmete täitmist. Pärast lepingu allkirjastamist saate hakata kasutama Avis Now'd ja kõiki Avise teisi teenuseid (va Avis Campers).

Mis on Avis Business?

Avis Business on ärikliendilahendus, mis lähtub iga ettevõtte mobiilsusvajadusest. Võimaldame läbi erinevate teenuste auto kasutamist 30 minutist 5 aastani.

Avis Business leping võimaldab teil maksta arvega Avis Now teenuse eest ning saada ligipääsu kõide teiste Avise teenuste kasutamiseks (va Avis Campers).

Iseteenindusportaalis business.myavis.ee saate hallata oma ettevõtte töötajaid, määrata krediidilimiite, vaadata meeskonna broneeringuid ja arveid. Kõikide oma meeskonna töösõitude eest saate tasuda ettevõtte krediitkaardiga või igakuise koondarve alusel.

Sõidukiga seotud kulud

Omavastutus sõiduki eest kuni 500 €
Liiklusõnnetuse tekitamisel alkoholi või narkootikumide mõju all kuni auto väärtus
Konto jagamine kolmandale isikule 500 €
Kaotatud võtmed 350 €
Keemilise puhastuse tasu (kehtib ka juhul, kui autos on suitsetatud) 200 €
Liiklus- või parkimistrahvi käsitlustasu 20 €
Hooletu juhtimine 300 €
Sõiduki juhtimine alkoholi või narkootikumide mõju all 2000 €
Trahv kütuse varastamise eest 399 €
Tasu rehvide kahjustamise eest (kui parandada pole võimalik) 60 €
Hilise tagastamise tasu 20€